یادداشت های من

درباره برنامه نویسی اندروید و سی شارپ

یادداشت های من

درباره برنامه نویسی اندروید و سی شارپ

پروژه آزمون - تست چهارم

با سلام.    

بالاخره این پروژه ی آزمونم تموم شد.    

  

آفرین به خودم. 

 

البته از مجتبی جان ممنونم که تو این قسمت پروژه هم خیلی کمکم کرد.  

واقعا ازش کمال تشکر رو دارم.    

 

اینم لینک دانلود پروژه آزمون :     Azmoon04 

 

 

پروژه آزمون - تست سوم

امروز بالاخره قسمت بعدی پروژه آزمون هم تموم شد.  

قابلیت جدیدی که بهش اضافه شده امکان برگزاری دو دوره آزمونه.  

البته با کمک دوستم مجتبی جان این قسمتو کامل کردیم.   

ازش ممنونم. 

 

اینم لینکش دانلودش :  Azmoon03.Test

پروژه آزمون ـ تست دوم

سلام به شما : 

 

تنها پروژه ای که فعلا دارم روش کار میکنم همین آزمونه!! 

 

هر روز کاملترش میکنم. 

 

اینبار به جای گفتن تعداد پاسخ های صحیح کاربر تمام گزینه های انتخاب شده توسط کاربرو نمایش میده. 

اینم لینکش :  

Test02

پروزه آزمون ـ تست اول

بازم سلام. 

 

این پروژه ی جدیدمه که با استفاده از دیتابیس sqlite کار میکنه . 

کارشم اینه که تعدادی سوالو از دیتابیسش میخونه و از شما تست میگیره و در آخرم تعداد پاسخ های صحیح شمارو نمایش میده. 

 

خب دیگه.بهم نخندین!!تازه کارم.. 

اینم لینکش :  

Test01

نخستین پروژه من : ماشین حساب

سلام بکس. 

این اولین مطلبیه که میذارم رو وبلاگ. 

 

قطعا هر برنامه نویسی تجربه نوشتن یه ماشین حسابو داره.حتی اونایی که خیلی مبتدین. 

 

ماشین حساب برا برنامه نویسا شده مث نقل و نبات!!!! 

 

خب دیگه منم برنامه نویسم و این از اولین برنامه هاییه که نوشتم. 

 

اینم لینک دانلود سورسش: 

 

Calculator